Vil I styrke den psykologiske tryghed i jeres team? - Se nærmere på vores digitale teamforløb
Forside
/
Viden
/
Guides
/
Skal jeg stille spørgsmål eller give svar i min feedback?

Skal jeg stille spørgsmål eller give svar i min feedback?

19/1/2021
Guides
Feedback

Ved at læse den her guide vil du blive klogere på, hvordan du kan tilpasse din feedbackstrategi i forskellige situationer og til forskellige medarbejdere, så du kan øge dine chancer for at nå igennem med dit budskab, og få skabt gode resultater - både på kort og på lang sigt.

| Download din guide nederst på siden |

Formål

Denne guide hjælper dig som leder med at forstå forskellige feedbackstrategier for at nå bedst igennem til dine medarbejdere.

Anvendelighed

Når vi giver feedback, er det ofte med det formål at forandre eller forankre adfærd eller viden. Afhængigt af situation og hvilken modtager du taler med, så er der forskellige strategier, der er mere hensigtsmæssige end andre for at opnå dette formål med feedbacken.

Skriv din mail og få adgang til ressourcen

Når du indtaster din mail giver du os mulighed for at holde kontakten. Vi skriver når der er nye ressourcer, artikler eller podcasts.

Værsgo! Her er din guide til at hjælpe dig med din feedback. God fornøjelse!
Noget gik galt, prøv venligst igen!
+100
Virksomheder har brugt os

Fra forandring til styrke

Opdag hvordan Feedworks ledelseprogrammer kan forberede dig og dit team til en konstant skiftende verden

Book gratis sparring

Få mere viden

Bliv en god relationel leder 

Mennesker er relationelle væsener og det er ikke kun i privatlivet, at det gælder. Vi overlever, trives og udvikler os bedst, hvis vi har gode relationer omkring os. I en verden, hvor normen for arbejdsmiljøet konstant udvikler sig, og hvor kravene til ledere bliver mere komplekse, opstår der nye ledelsesstile, som søger at tilpasse sig disse forandringer. En af de ledelsesstile er relationel ledelse. 

Artikler
Ledelse
Lær mere
Hvad er god faglig ledelse?

Faglig ledelse er en ledelsesstil, der fokuserer på at benytte og udfolde lederens faglige kompetencer og ekspertise til at vejlede og inspirere deres medarbejdere. Faglig ledelse er særligt relevant i vidensintensive organisationer, hvor specialiseret viden og ekspertise er afgørende for organisationens udvikling.

Distribueret ledelse: Øget autonomi og innovation

Distribueret ledelse er en moderne tilgang til ledelse, som deler beslutningskraften mellem både ledere og medarbejdere. Forestil dig en arbejdsplads, hvor alle føler sig som en vigtig del af maskineriet, hvor autonomi og innovation blomstrer, og hvor beslutninger træffes lynhurtigt.