Vil I styrke den psykologiske tryghed i jeres team? - Se nærmere på vores digitale teamforløb
Forside
/
Viden
/
Webinarer
/
Webinar: Styrk samarbejdet i distribuerede teams

Webinar: Styrk samarbejdet i distribuerede teams

13/9/2022
Webinarer
Det hybride samarbejde

OPTAGELSE FRA AFHOLDT WEBINAR | Gratis læringssession for ledere og HR-professionelle om at finde balance i det hybride samarbejde

| Dette webinar er afholdt - download optagelsen fra webinaret nederst på siden |

Find balancen mellem fleksibilitet, produktivitet og tilknytning


Fremtidens arbejdsmarked kalder på fleksibilitet. Mennesker vil have mere meningsfulde arbejdsliv, som passer godt i deres liv som helhed. Det betyder at vi samles sjældnere og arbejder mere asynkront.

Med særligt fokus på samarbejdet og kommunikationen, vil vi introducere værktøjer og metoder, så I bedst muligt får fundet balancen i det hybride samarbejde.


Vi kommer til at berøre emner som:

1.     Aftaler i teamet

2.     Beslutningstagning

3.     Synkront og asynkront arbejde

4.     Møder – Do’s & Dont’s

5.     Den uformelle kommunikation

På webinaret vil vi præsentere dilemmaer og løsninger fra organisationer som har samarbejdet med de seneste år.

Du vil på webinaret møde vores partnere Morten Melby og Danni Liljekrans, som i et dialogformat deler viden og værktøjer med jer om ledelse og læring i hybride organisationer.

Vil du læse mere om emnet inden vi ses på webinaret, kan vi anbefale disse artikler om emnet:


https://hbr.org/2021/02/making-the-hybrid-workplace-fair

https://www.mckinsey.com/business-functions/people-and-organizational-performance/our-insights/its-time-for-leaders-to-get-real-about-hybrid

https://blog.dropbox.com/topics/work-culture/-virtual-first-toolkit--how-to-communicate-effectively

Skriv din mail og få adgang til ressourcen

Når du indtaster din mail giver du os mulighed for at holde kontakten. Vi skriver når der er nye ressourcer, artikler eller podcasts.

Værsgo! Her er din optagelse af vores afholdte webinar. God fornøjelse!
Noget gik galt, prøv venligst igen!
+100
Virksomheder har brugt os

Fra forandring til styrke

Opdag hvordan Feedworks ledelseprogrammer kan forberede dig og dit team til en konstant skiftende verden

Book gratis sparring

Få mere viden

Bliv en god relationel leder 

Mennesker er relationelle væsener og det er ikke kun i privatlivet, at det gælder. Vi overlever, trives og udvikler os bedst, hvis vi har gode relationer omkring os. I en verden, hvor normen for arbejdsmiljøet konstant udvikler sig, og hvor kravene til ledere bliver mere komplekse, opstår der nye ledelsesstile, som søger at tilpasse sig disse forandringer. En af de ledelsesstile er relationel ledelse. 

Artikler
Ledelse
Lær mere
Hvad er god faglig ledelse?

Faglig ledelse er en ledelsesstil, der fokuserer på at benytte og udfolde lederens faglige kompetencer og ekspertise til at vejlede og inspirere deres medarbejdere. Faglig ledelse er særligt relevant i vidensintensive organisationer, hvor specialiseret viden og ekspertise er afgørende for organisationens udvikling.

Distribueret ledelse: Øget autonomi og innovation

Distribueret ledelse er en moderne tilgang til ledelse, som deler beslutningskraften mellem både ledere og medarbejdere. Forestil dig en arbejdsplads, hvor alle føler sig som en vigtig del af maskineriet, hvor autonomi og innovation blomstrer, og hvor beslutninger træffes lynhurtigt.