(Er tilmeldingsknappen forsvundet? Klik her)
Hvorfor er det egentlig, at vi mennesker ønsker feedback? Og hvorfor er det, at vi sommetider kan tale over hovedet på hinanden?
Mange velmenende feedbackdialoger fører til misforståelser eller lavt udbytte. Det skyldes ofte, at vi ikke forstår de reelle behov, der ligger bag feedbacken – hverken hos os selv eller modtageren.
Er formålet at anerkende en indsats, udvikle kompetencer eller evaluere en præstation? Når behovene for feedbacken ikke er tydelige, kan det enten ramme forkert eller blive misforstået – og i værste fald skabe frustration frem for udvikling og motivation.
I dette webinar vil vi udfolde de vigtigste feedbcktyper, som du kan bruge til at skabe motivation, udvikling og stærkere resultater for dit team. Du får indsigt i, hvordan du undgår de typiske faldgruber og sikrer, at din feedback rammer plet.
På webinaret kommer vi omkring:
- Hvad de 3 typer af feedback er (og hvordan de effektivt kan bruges)
- Hvilke behov, der kan ligge bag dit ønske om at få/give feedback
- Konkrete værktøjer og greb til, at forventningsafstemme dialoger og få mere værdi ud af dem ved brug af feedbacktyperne
- Konkrete eksempler på, hvordan feedbackgrebene kan bruges i en hverdag som leder og medarbejder
Du får samtidig mulighed for at interagere med os og andre deltagere under webinaret, gennem chat, mentimeter og afstemninger - vi finder det nemlig meget værdifuldt at lære til, fra og af hinanden.
Webinaret er desuden relevant for dig, som:
- Ønsker at blive bedre til at give/modtage/efterspørge feedback
- Ønsker at udvikle dit lederskab
- Ønsker at blive bedre til at navigere i feedbackdialogerne
Vi ved, at det bliver fedt - så vi håber, at du vil være med :)