Vil I styrke den psykologiske tryghed i jeres team? - Se nærmere på vores digitale teamforløb
Forside
/
Viden
/
Podcasts
/
#2 Tillid og samarbejde m. Christian Spohr

#2 Tillid og samarbejde m. Christian Spohr

9/5/2018
Podcasts
Teams

WORK IN PROGRESS #2: Denne episode omhandler at opbygge tillid i teams og sætter fokus på sårbarhed.

Christian er tidligere frømand og nuværende direktør i firmaet sikkerhedsfirmaet Eagle Shark Group. Vi taler med Christian om, hvordan tillid og frugtbart samarbejde bedst kan opbygges, samt hvordan det påvirker et team at have en stærk tillid. Sårbarhed er et af episodens helt store omdrejningspunkter.

Emner som vi kommer igennem:

  • Hvordan kan du som leder gå i gang med at opbygge tilliden i dit team?
  • Hvordan kan den samme relation indeholde forskellige grader af tillid?
  • Hvordan sørger man for at sårbarhed opfattes som værdifuld, når den vises til dine nærmeste kollegaer?
  • Kan man have fuld professionel tillid uden at være venner?
  • Hvilken rolle spiller feedback i et tillidsfuldt team?

Skriv din mail og få adgang til ressourcen

Når du indtaster din mail giver du os mulighed for at holde kontakten. Vi skriver når der er nye ressourcer, artikler eller podcasts.

Noget gik galt, prøv venligst igen!
+100
Virksomheder har brugt os

Fra forandring til styrke

Opdag hvordan Feedworks ledelseprogrammer kan forberede dig og dit team til en konstant skiftende verden

Book gratis sparring

Få mere viden

Bliv en god relationel leder 

Mennesker er relationelle væsener og det er ikke kun i privatlivet, at det gælder. Vi overlever, trives og udvikler os bedst, hvis vi har gode relationer omkring os. I en verden, hvor normen for arbejdsmiljøet konstant udvikler sig, og hvor kravene til ledere bliver mere komplekse, opstår der nye ledelsesstile, som søger at tilpasse sig disse forandringer. En af de ledelsesstile er relationel ledelse. 

Artikler
Ledelse
Lær mere
Hvad er god faglig ledelse?

Faglig ledelse er en ledelsesstil, der fokuserer på at benytte og udfolde lederens faglige kompetencer og ekspertise til at vejlede og inspirere deres medarbejdere. Faglig ledelse er særligt relevant i vidensintensive organisationer, hvor specialiseret viden og ekspertise er afgørende for organisationens udvikling.

Distribueret ledelse: Øget autonomi og innovation

Distribueret ledelse er en moderne tilgang til ledelse, som deler beslutningskraften mellem både ledere og medarbejdere. Forestil dig en arbejdsplads, hvor alle føler sig som en vigtig del af maskineriet, hvor autonomi og innovation blomstrer, og hvor beslutninger træffes lynhurtigt.