Gratis webinar d. 8. februar: Psykologisk tryghed i nutidens og fremtidens organiseringsformer
Forside
/
Viden
/
Podcasts
/
#5 Relationen til dine kunder er undervurderet m. Jimmy Riberholdt

#5 Relationen til dine kunder er undervurderet m. Jimmy Riberholdt

6/6/2018
Podcasts
Læring

WORK IN PROGRESS #5: Episoden handler om vigtigheden af at opbygge gode relationer til kunder, samt at anse kunder som samarbejdspartnere frem for byttedyr.

Jimmy Riberholdt er stifter af Kundeambassaden. Herfra rådgiver han virksomheder i at gøre det let for medarbejderne at opbygge gode relationer til deres kunder. Gennem hele sin karriere har Jimmy arbejdet med salg, både som sælger, leder og træner i flere forskellige brancher. Hovedpointen i episoden er, at du skal opbygge gode relationer til dine kunder - i stedet for bare at prakke dem produkter på nakken. Se dine kunder som samarbejdspartnere, frem for byttedyr. Det lyder måske logisk når man læser det, men lyt med og få detaljerne med også.

Læs også: Hvad er feedback

Emner som vi kommer igennem:

  • Hvordan kan du skifte fra at se dine kunde som et bytte, til at samarbejde med dem som partnere?
  • Hvilke elementer indeholder et simpelt kundekoncept?
  • Hvordan kan du motivere dine medarbejdere til at sælge mere gennem virksomhedens formål?
  • Hvad er forskellen mellem en kunde som er tilfreds, og en aktiv kundeambassadør?

Skriv din mail og få adgang til ressourcen

Når du indtaster din mail giver du os mulighed for at holde kontakten. Vi skriver når der er nye ressourcer, artikler eller podcasts.

Noget gik galt, prøv venligst igen!

Få mere viden

SULTEN EFTER MERE? FÅ EN SMAGSPRØVE her

Eller kontakt os med det samme, og lad os tage en snak.