Vil I styrke den psykologiske tryghed i jeres team? - Se nærmere på vores digitale teamforløb
Forside
/
Viden
/
Podcasts
/
#5 Relationen til dine kunder er undervurderet m. Jimmy Riberholdt

#5 Relationen til dine kunder er undervurderet m. Jimmy Riberholdt

6/6/2018
Podcasts
Læring

WORK IN PROGRESS #5: Episoden handler om vigtigheden af at opbygge gode relationer til kunder, samt at anse kunder som samarbejdspartnere frem for byttedyr.

Jimmy Riberholdt er stifter af Kundeambassaden. Herfra rådgiver han virksomheder i at gøre det let for medarbejderne at opbygge gode relationer til deres kunder. Gennem hele sin karriere har Jimmy arbejdet med salg, både som sælger, leder og træner i flere forskellige brancher. Hovedpointen i episoden er, at du skal opbygge gode relationer til dine kunder - i stedet for bare at prakke dem produkter på nakken. Se dine kunder som samarbejdspartnere, frem for byttedyr. Det lyder måske logisk når man læser det, men lyt med og få detaljerne med også.

Læs også: Hvad er feedback

Emner som vi kommer igennem:

  • Hvordan kan du skifte fra at se dine kunde som et bytte, til at samarbejde med dem som partnere?
  • Hvilke elementer indeholder et simpelt kundekoncept?
  • Hvordan kan du motivere dine medarbejdere til at sælge mere gennem virksomhedens formål?
  • Hvad er forskellen mellem en kunde som er tilfreds, og en aktiv kundeambassadør?

Skriv din mail og få adgang til ressourcen

Når du indtaster din mail giver du os mulighed for at holde kontakten. Vi skriver når der er nye ressourcer, artikler eller podcasts.

Noget gik galt, prøv venligst igen!
+100
Virksomheder har brugt os

Fra forandring til styrke

Opdag hvordan Feedworks ledelseprogrammer kan forberede dig og dit team til en konstant skiftende verden

Book gratis sparring

Få mere viden

Bliv en god relationel leder 

Mennesker er relationelle væsener og det er ikke kun i privatlivet, at det gælder. Vi overlever, trives og udvikler os bedst, hvis vi har gode relationer omkring os. I en verden, hvor normen for arbejdsmiljøet konstant udvikler sig, og hvor kravene til ledere bliver mere komplekse, opstår der nye ledelsesstile, som søger at tilpasse sig disse forandringer. En af de ledelsesstile er relationel ledelse. 

Artikler
Ledelse
Lær mere
Hvad er god faglig ledelse?

Faglig ledelse er en ledelsesstil, der fokuserer på at benytte og udfolde lederens faglige kompetencer og ekspertise til at vejlede og inspirere deres medarbejdere. Faglig ledelse er særligt relevant i vidensintensive organisationer, hvor specialiseret viden og ekspertise er afgørende for organisationens udvikling.

Distribueret ledelse: Øget autonomi og innovation

Distribueret ledelse er en moderne tilgang til ledelse, som deler beslutningskraften mellem både ledere og medarbejdere. Forestil dig en arbejdsplads, hvor alle føler sig som en vigtig del af maskineriet, hvor autonomi og innovation blomstrer, og hvor beslutninger træffes lynhurtigt.