Vil I styrke den psykologiske tryghed i jeres team? - Se nærmere på vores digitale teamforløb
Forside
/
Viden
/
Guides
/
Læringslog: Hold styr på din udvikling

Læringslog: Hold styr på din udvikling

20/3/2020
Guides
Læring

Feedback skaber oftest læring, når du flere gange modtager feedback på de samme områder eller præstationer. På den måde vil du nemlig kunne synliggøre din progression, som er dybt motiverende at opleve. Derfor kan en log som denne, hjælpe dig med at holde styr på din feedbackhistorik.

| Download din guide nederst på siden |

Formål

Denne læringslog kan hjælpe dig til at skabe mere struktur i din læring og i den feedback, du modtager.

Anvendelighed

For at skabe mere læring, hjælper denne log dig til at skabe sammenhæng mellem dine udviklingsområder og den feedback du løbende modtager fra ledere og kollegaer. Samtidig kan loggen være med til at synliggøre fremskridt og progression inden for dine udviklingsområder.

Skriv din mail og få adgang til ressourcen

Når du indtaster din mail giver du os mulighed for at holde kontakten. Vi skriver når der er nye ressourcer, artikler eller podcasts.

Værsgo! Her er din guide til at hjælpe dig med din feedback og læring. God fornøjelse!
Noget gik galt, prøv venligst igen!
+100
Virksomheder har brugt os

Fra forandring til styrke

Opdag hvordan Feedworks ledelseprogrammer kan forberede dig og dit team til en konstant skiftende verden

Book gratis sparring

Få mere viden

Bliv en god relationel leder 

Mennesker er relationelle væsener og det er ikke kun i privatlivet, at det gælder. Vi overlever, trives og udvikler os bedst, hvis vi har gode relationer omkring os. I en verden, hvor normen for arbejdsmiljøet konstant udvikler sig, og hvor kravene til ledere bliver mere komplekse, opstår der nye ledelsesstile, som søger at tilpasse sig disse forandringer. En af de ledelsesstile er relationel ledelse. 

Artikler
Ledelse
Lær mere
Hvad er god faglig ledelse?

Faglig ledelse er en ledelsesstil, der fokuserer på at benytte og udfolde lederens faglige kompetencer og ekspertise til at vejlede og inspirere deres medarbejdere. Faglig ledelse er særligt relevant i vidensintensive organisationer, hvor specialiseret viden og ekspertise er afgørende for organisationens udvikling.

Distribueret ledelse: Øget autonomi og innovation

Distribueret ledelse er en moderne tilgang til ledelse, som deler beslutningskraften mellem både ledere og medarbejdere. Forestil dig en arbejdsplads, hvor alle føler sig som en vigtig del af maskineriet, hvor autonomi og innovation blomstrer, og hvor beslutninger træffes lynhurtigt.