Feedback er vigtigt for at sikre engagement blandt medarbejderne - men skal den gives anonymt eller ej? Kig med her.
Hvorfor er kundefeedback vigtig? Og hvordan kan du lytte til dine kunder, så du kan forbedre virksomhedens image og udvikling? Læs med her.
God ledelse handler om stærke relationer, hvor lederen udviser personlig interesse for sine medarbejdere samtidig med at turde udfordre dem direkte.
High performance teams (og ægteskaber) kræver den rigtige balance mellem positiv feedback og konstruktiv-negativ feedback.
Et stigende antal af freelancere og korttidsmedarbejdere præger arbejdsmarkedet - men hvordan sikrer vi god kommunikation og integrering i organisationskulturen for disse eksterne medarbejdere?
Der er nogle betydelige forskelle i den måde, hvorpå en millennial karriere-udvikler sig, og hvad der skal til at engagere dem. Vil du blive klogere på dine unge medarbejdere, så kig med her.
I det moderne arbejdsliv er vigtigheden af gode sociale færdigheder og bløde værdier stigende på tværs af brancherne. Se med hvorfor det er relevant at lære.
Når (kritisk) feedback giver grundlag for udvikling og et mere produktivt forhold til dine kollager - i stedet for at anses som et personligt angreb.
Danskerne har alt for stor berøringsangst, når det kommer til at give hinanden feedback. Vi undgår det helst, da vi ikke bryder os om konfrontationen. Men hvorfor?
Uforpligtende og gratis kan du få adgang til over 2 timers materiale spækket med viden og værktøjer som styrker dine evner i feedback.
Start din læring